Thursday 31 January 2013

malayalam serial actress stephy navel show


12 comments:

  1. deyil sevgili bir arkadaş bile olamadık seninle benimle hep dalganı geçtin geçte olsa anladım seni kalbime gömdüm yalnız sana şunu söyleyeyim ben dalgaya alınacak birisi deyilim

    ReplyDelete
  2. senin için herşeyi göze almıştım sen buna layık deyilmişsin seni yinede çok seviyorum ölünceye kadar seni hiç unutmam ben zaten aşk yönünden bu hallere düştüm istediyim birini bulamadım evdeki kadındır erkeyinin gözünün dışarda olmamasını sağlayan temel bozuk oldumu senin gibi eşim olsaydı seni zaten aramazdım çünki sen benim olurdun neyapalım kaderimiz böyle yazmış allah işte böyle sitelerle sex filmleriyle oyalanıyoruz insanın dünyadaki yaşadığı bu çehendemdemden farkı bizimki birnevi çehendem insanın görücü usulyle evlenmesi bilmem sana birşeyler anlatabildimmi

    ReplyDelete
  3. sana muklatıs gibi yapıştım senden nasıl vaz geçeceim allahım bana yardım et hakkımda hayırlısını et allahım ben suzannayı tanıdığımdan buyana ben ben deyilim ne olur bana yardım et allaahım herşey senin elide ne olur yardım et senin herşeye gücün yeter imkansızı sen imkanlı edersin

    ReplyDelete
  4. senin yaşayışın benim yaşayışım sen bolivıtta ben oto bensenin denginmiyim ama ikimizde insanız yok bir birimizden eksik tarafımız ben zaten sanatçı olmak istemem doğal dünya daha güzel beni tatmin eden bir eşim olsun oyeter gerisi benim için hikaye önce sağlık

    ReplyDelete
  5. sana birşeyler anlatmaya çalıştım kimse doğarken fakir yada zengin olmaz o insanın kendi elinde olan birşeyi deyil o allahın gelen bir şeydir nasipse gelir hintten yemenden nasip deyilse ne gelir elden

    ReplyDelete
  6. sende bana nasip olursan indiandan buraya gelirsin o alın yazısı ben ne yapa bilirim

    ReplyDelete
  7. onu husile bhadra olarak de çalışır nedemek

    ReplyDelete